Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chidóz Breda. Meer weten? Ontdek meer
Sanne
15 jun 2026 om 20:14
Was erg lekker. Goed verpakt, duidelijk wat wat was.
Jean-paul
15 jun 2026 om 17:00
het eten was nog net niet koelkast koud en dan voor 30 eu bestel vaker en dan is het altijd warm en lekker
Naomi
12 jun 2026 om 19:53
Het was aan de koude kant toen het aankwam. Ik weet alleen niet als het aan de bezorger lag of het restaurant. Voor de rest erg lekker!
Eline
7 jun 2026 om 21:13
Super vers en erg lekker!
Aart
3 jun 2026 om 22:37
Super lekker
Linda
2 jun 2026 om 19:00
klaar om af te halen is niet helemaal waar. ze moeten dan nog zelfs beginnen
Lars
1 jun 2026 om 16:38
Het eten is lekker wel de saus vergeten.
Avinash
25 mei 2026 om 19:48
g
Mevr
20 mei 2026 om 20:30
Niet de hele bestelling ontvangen. Het water zat er niet bij.
Naomi
20 mei 2026 om 18:07
Sauzen vergeten, extra kaas vergeten. Alle extra’s vergeten, waardoor ik mijn bowl droog zonder saus moest eten. Ze wilde het ook niet achteraf brengen. De bowls worden ook steeds kleiner en met minder rijst etc. Nooit meer